Записки товариства імені Шевченка. — Т. CCXХХІІ: Праці Музикознавчої комісії / Редактори тому Олег Купчинський, Юрій Ясиновський. — Львів, 1996. — 615 с., іл.
_________________________
Зміст:
Статті
Ясиновський Ю. Кулизм’яні нотовані пам’ятки княжої доби. Рез. англ. мовою. — С. 7–40 + 2 іл.;
Цалай-Якименко О. “Літерні поміти” російських співацьких рукописів XVII століття – різновид київської релятивної нотації. Рез. англ. мовою. — С. 41–58 + ноти: с. 43–45, 48–49, 51–56;
Медведик Ю. “Богогласник” – визначна пам’ятка української музичної культури XVII–XVIII століть. Рез. англ. мовою. — С. 59–80 + ноти: с. 66–68, 74–75;
Колбин Д. Під ім’ям Вольфґанґа-Амадея Моцарта. Рез. англ. мовою. — С. 81–98 + ноти: с. 82, 84–87, 89–94, 96;
Єфименко А. “Реквієм Міньйоні” Роберта Шумана крізь індивідуально-романтичний погляд на дилему життя і смерти. Рез. англ. мовою. — С. 99–111;
Козаренко О. Вплив поетики Тараса Шевченка на формування творчого методу Миколи Лисенка. Рез. англ. мовою. — С. 112–124;
Кашкадамова Н. Українська фортепіанна музика в репертуарі піаністів Галичини (60-і роки XIX ст. – 1939 р.). Додаток [таблиця]: Список українського репертуару західноукраїнських піаністів у 1935–1939 роках. Рез. англ. мовою. — С. 125–153 + табл. + 2 іл.;
Швець Н. Стиль симфоній Романа Сімовича. Рез. англ. мовою. — С. 154–164;
Ланцута О. Українська неоромантична фортепіанна соната. Рез. англ. мовою. — С. 165–178;
Сюта Б. Деякі питання індивідуально-стильової специфіки музичної драматургії українських композиторів 1970–1980-х років (Камерно-вокальні твори): [Вступ]; [1.] Особливості організації жанрових структур; [2.] Індивідуально-стильові особливості в музичній драматургії творів; [3.] Драматургія твору у процесі жанрово-стильового синтезу. Рез. англ. мовою. — С. 179–193.
Матеріали
Антонович М. Багатоголосся українських народних пісень. — С. 197–207 + ноти: с. 198–207;
Витвицький В. Український музичний Львів: [Вступ]; [1.] Півстолітня стретта; [2.] Тло й оточення. — С. 208–216;
Мельник Л. Музичне життя Львова 1824 р[оку] у дзеркалі часопису “Mnemosyne”. — С. 217–222;
Токарчук В. Австрійські композитори Львова першої половини ХІХ століття: [Вступ]; [1.] Йоганн Рукгабер (1799–1876); [2.] Йозеф-Христоф Кесслер (1800–1872); [3.] Йоганн Медерич Ґаллюс (1752–1835); [4.] Ігнац Шуппанціґ (1776–1830). — С. 223–232 + 2 іл.;
Черепанин М. Відень і українська музична культура другої половини ХІХ ст. – 1918 р. — С. 233–244;
Костюв З. Традиції вірменської музики в Україні. — С. 245–248;
Цвенґрош Ґ. З історії дискусій навколо церковно-музичної спадщини Дмитра Бортнян-ського (З додатком відгуку Гектора Берліоза про українського композитора). Додаток: [текст відгуку]. — С. 249–266;
Олег Антонович [Купчинський О.]. Уривок щоденника цитриста та композитора Євгена Купчинського з 1888–1889 років. [Додаток]: Купчинс[ький] [Є.]. Важнійші дати. — С. 267–285;
Горак Я. Три листи Анатоля Вахнянина до невстановленого адресата. [Додаток: тексти листів]. — С. 286–293;
Колесса К. Листування Михайла Гайворонського і Філарета Колесси. [Додаток: тексти 12 листів]. — С. 294–326 + 4 іл. + ноти: С. 311;
Баб’як П. Листи Михайла Гайворонського до Василя Витвицького. [Додаток: тексти семи листів]. — С. 327–339;
Шамаєва К. Перші музичні наставники Левка Ревуцького. — С. 340–344;
Шамаєва К. Лятошинські в Житомирі. — С. 345–352;
Шамаєва К. З епістолярної спадщини Бориса Лятошинського. [Додаток: тексти шести листів]. — С. 353–359;
Онищенко Ю. Дмитро Лекгер – корифей львівської скрипкової школи. Додаток: [тексти двох методичних доповідей]. — С. 360–372;
Мушинка М. Маловідомий український композитор Володимир Стон-Балтарович. — С. 373–387;
Кашкадамова Н. Із творчої біографії піаністки Володимири Божейко. [Додаток]: [1.] Основні дати життя і творчого шляху Володимири Божейко. 1910–1941 роки; [2.] Концертний репертуар Володимири Божейко за 1919–1941 роки; [3.] Уривки з газетних рецензій про концерти Володимири Божейко. — С. 388–407 + 2 іл.;
Савицький-молодший Р. Звукозаписи Любки Колесси: [Вступ]; [1.] Дискографія; [2.] Записи Любки Колесси в дискографічних довідниках; [3.] Відомості про матриці звукозаписів Любки Колесси у фірмі ГМВ. — С. 408–413 + 2 іл. + табл.;
Максим’юк С. Українські звукозаписи фірми “Грамофон” та її полтавська експедиція у 1906-му р. [Додаток – таблиця]: Відомості про матриці звукозаписів українських пісень. — С. 414–425 + 3 іл.;
Осадця О. З історії українського нотодрукування. — С. 426–437 + 2 іл.;
Черепанин М. Музичне видавництво “Станиславівський Боян”. [Додаток у статті: лист Д. Січинського і Є. Якубовича до О. Барвінського від 27 червня 1906 р.]; [Додаток]: Список нотних видань “Станиславівського Бояна”. — С. 438–447 + 2 іл.;
Довгалюк І., Шнерх С. Інститут народної творчости у Львові та культурно-освітнє життя Галичини в 1941–1944 роках: [Вступ]; [1.] Основні напрями розвитку культурно-мистецького життя; [2.] Інститут Народної Творчости; [3.] Святкування 100-річного ювілею Миколи Лисенка. [Додаток]: Збірники пісень, випущені у світ Інститутом народної творчости. — С. 448–463;
Медведик П. Діячі української музичної культури (Матеріали до біо-бібліографічного словника). [Додаток]: Доповнення та уточнення до матеріалів, які опубліковано в 226-му томі Записок НТШ за 1993 р. — С. 464–558 + 18 іл.
Критика і бібліографія
Ясиновський Ю. Із бібліографії Мілоша Велімировича – дослідника візантійської та слов’янської церковної музики. [Додаток]: Список наукових праць М. Велімировича. — С. 561–571;
Цирікус К. Ніна Герасимова-Персидська – музикознавець-медієвіст (Бібліографія). [Додаток]: Список опублікованих праць. — С. 572–578;
Кушнір М., Сиротинська Н. [Рец. на публ.:] Павло Маценко – композитор, музиколог, громадський діяч. Збірник на пошану 90-ліття народин. – Торонто, 1992. – 242 с. — С. 579–585;
Єфименко А. Роздуми з приводу першого міжнародного фестивалю “Ігор Стравінський та Україна”. — С. 585–593;
Білик О. [Рец. на публ.:] Українське музикознавство. Республіканський міжвідомчий науково-методичний збірник / Упоряд. І. Пясковський. – К., 1991. – Вип. 26. – 267 с. — С. 593–598;
Медведик Ю. [Рец. на публ.:] Духовные стихи в рукописной традиции Вятского края. Инципитарий по материалам БАН и УрГУ / Составители: Л. Петрова, М. Казанцева // К истории книжной культуры Южной Вятки. – Л., 1991. – С. 78–93. — С. 598–602;
Стельмащук Р. [Рец. на публ.:] Ukrainian Musical Elements in Classical Music by Yakov Soroker. Translation of: Ukrainski elementy v tvorchosti kompozytoriv-kliasykiv / Includes bibliographical references and index. Translated by Olia Samijlenko. Edited by Andrij Hornjatkevych. – Published by Canadian Institute of Ukrainian Studies Press. – Edmonton; Toronto, 1995. – 155 p. — С. 602–605;
Кирейко В. [Рец. на публ.:] Ясиновський Ю. Українські та білоруські нотолінійні Ірмолої XVI–XVIII століть. Каталог та кодикологічно-палеографічне дослідження. – Львів, 1996. – 623 с. — С. 605–608.
Список ілюстрацій. — С. 609
Зміст українською мовою. — С. 611-612
Зміст англійською мовою. — С. 613-614
_________________________
Записки Наукового товариства імені Шевченка
Т. CCXXXII
Праці Музикознавчої комісії
Редактори тому: Олег КУПЧИНСЬКИЙ, Юрій ЯСИНОВСЬКИЙ
Літературний редактор: Ярослав Тучапський
Коректори: Галина Лазуркевич, Олександра Савула
Підписано до друку 17.12.98
Тираж 500 прим.
© Наукове товариство імені Шевченка у Львові, 1996
Завантажити 232 том Записок НТШ